P.S I love you

Publicerat: 2008-09-26 Kl: 17:50:19 | I kategori:


Igår var jag som vanligt i stallet. Red min Suppis, hon var finfin, vi trimmade lite i ridhuset^^ Jag red Hamilton också, vi busade ute i skogen. Härligt häst :D Sen på kvällen umgicks jag med Nicole och Andreas. Tanken var att Andreas skulle komma hem till mig med en film, P.S I love you, som jag hemskt gärna ville se. Han kom såklart, men vi upptäcker snart att han har tagit fel film. - Jaha, duktig idiot. Självklart så gick han hit också -.- Då fick jag den smarta idén var tar mammas bil och åker hem till Andreas och hämtar filmen. Efter tre försök fick jag äntligen liv i mamma, vi fick låna bilen.. Efter lite strul, så hamnade vi till slut hemma hos Andreas istället och tittade på filmen. Den var inte lika bra som jag trodde.. Men jaja, den dög^^ Jag och Nicole somnade hemma hos mig någon gång kring halv 2 : )

Idag sov jag och Nicole lagom länge, skönt! Sen blev det stallet. Jag hoppade Hamilton och red ut på Suppan barbacka. Den lilla jäveln försökte bocka av mig, men jag satt kvar^^ höhöhö.. Nu kom jag typ precis hem och jag vet inte riktigt än hur min kväll kommer att se ut. Jag hoppas att den blir som jag vill, men det blir det ju aldrig så -.-' Åh, snälla Du.. Förstör inte min kväll, så är du söt?

Kommentarer
Postat av: Nicole

bara lagom :D

2008-09-26 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0