Shoppingterapí

Publicerat: 2008-09-28 Kl: 10:34:47 | I kategori:


Det har varit en påfrestande långhelg, så idag ska jag utsätta mig för lite shoppingterapi med två nära vänner, Martina och Nicole. Det kan behövas, som sista dag på helgen. Imorgon är det skola igen -.-' Annars har jag inga andra planer för idag, stallet sen bara. Men jag ska inte rida nått, skönt : )

Igår kväll kom Emil och Nyman förbi, direkt efter dem drog vid halv 8 typ, somnade jag och sov i sträck tills jävla Emil väckte mig imorse :'D Sen kunde jag inte somna om. Jaja, nu har jag precis duschat och sen blir det 12 tåget till Uppsala, nu jävlar tänker jag spendera pengar, helt onödan egentligen.

Du är störd
Du är galen
Du är konstig

Är det bara jag som är normal?

HÖHÖHÖH, peace! / Sandra (som ska sluta bry sig, så jävligt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0