Sjuuuk ._.

Publicerat: 2008-09-10 Kl: 11:18:52 | I kategori:


Idag skulle jorden gå under enligt expressen, än har vi inte sugits in nått svart hål. Men men, jag är sjuk idag. Så snälla någon, döda min hals och mitt huvud! Jag orkar inte vara sjuk -.- Natta erbjöd sig rida Suppan idag, så jag slipper rida. Skönt det iaf : ) Men jag måste åka till stallet iaf, söt tvångstanke typ. xD

Jag fick precis sms av Dennis där han skrev att han var ensam och att alla var sjuka idag ;o Såhär är det alltid i början av terminen, alla blir sjuka :'D Men liksom till och med Jonas som hade 0 frånvaro förra terminen^^



Och men Du! Du har gjort det igen din jävel! Iofs, så visste jag redan om det.. Men herregud, väx upp pojk! Jag tycker ärligt talat synd om henne. Jag fattar inte varför? Du har någon som älskar dig, var för fan rädd om henne! Du skulle behöva någon som ruskade om dig och fick dig att inse. Åh, herregud. Jag blir bara så jävla arg -.- Och jag är säker på att minst hälften av mina trogna läsare vet precis att det är just dig jag pratar om. Och snälla sluta hör av dig, det är bara jobbigt ._.
Synd bara att Du inte kommer läsa det här..



saaaaknar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0