Slickad bäver

Publicerat: 2008-09-01 Kl: 10:04:10 | I kategori:


Japp, nu sitter man i skolan mellan killarna som lirar cs.. Fan vad jag hatar idrott första timmen. Vi sprang idag, vilket resluterar att man ser ut som en jävla slickad bäver i håret sen, resten av dagen! -.- Kan vi inte få ha idrott sista istället?

JAJA, ingen svenska verkar det som att vi har heller.. Jag vill gå hem! Och dem man inte vill träffa när man ser ut såhär, springer man självklart på. Livet är bra konstigt.



Christine körde hårt med oss på specialidrotten idag. Så nu har både Cotten och jag fått en genomkörare till imorgon, hoppträning! Det är bra jobbigt att rida lätt utan stigbyglar^^ Cotten var riktigt fin iaf. Suppis vilade. Hon hoppade igår, duktiga lilla flicka : ) Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Jag har verkligen ingen aning. Jag borde kanske plugga lite^^

Ingen som vill komma och se film, eller vad fan som helst?! - Hör av er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0