Spank my ass and call me Bill!

Publicerat: 2008-09-05 Kl: 08:17:51 | I kategori:


Det är verkligen bara måndag och fredag i mitt liv. Allting går så jävla fort, snart är man gammal och grå. Deprimerande va?^^ Men allting känns som om det var igår, fast det var flera månader sen :'D Den 11e september fick jag hem Cort´chize, jag menar.. Det är snart ett år sen! Herregud, ETT ÅR! Man blir nästan mörkrädd, så som människor förändras och tiden springer ifrån en.

Nu är det fredag iaf.. Imorgon är det kanske tävling, det beror på Cotten^^ Jag ska till skolan, sen stallet och fixa. Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag vill nog bara ta det lugnt. Sen kommer lördagen, då vill jag fan göra nått kul! Är det någon som vet nått party någonstans? (a) Och sen, vips så blev det söndag (helgen=over).



Jaaaaha, nu sitter man här.. Ingen tävling imorgon, hästen kom in med ett tjockt ben. Höger fram, jävla heest. Vad har du nu gjort? ._. Förhoppningsvis något tillfälligt, hoppas jag : ) Jag orkar inte göra nått ikväll, tror jag. Jag blev erbjuden att följa med till Östervåla, men jag dissade det. Så jag antar att jag får skylla mig själv om jag har tråkigt.

Jag har hunnit umgås lite med Martinan idag och en snabbis med Jonathan. Trääävlans. Haha, det där lät ju, kunde nästan misstolkas, ser jag nu xD JAJA!

/ Sandra <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0