Tönt!

Publicerat: 2008-09-03 Kl: 13:33:38 | I kategori:


Alltså, vilken jävla tönt Du är egentligen. Jag vet att du läser det här och du kommer känna dig träffad, det vet jag.. Jag har bara sån stor lust att göra livet lite svårt för dig, bara ställa mig upp och skrika ut allt, allt.. Ja, allt. Du vet precis vad jag menar. Varför släppte jag ens in dig i mitt liv?

Idag har jag inte lust med nått alls, kom och rädda mig? : ) Haha, vilken telapati. Jag fick precis sms av den omtalade personen!



Ibland tror jag att livet är redan planerat och förutbestämt. Att allt har en mening. Det är meningen att det skulle bli så. Men jag tror också att man kan välja sitt öde. Men ställs inför val varje dag, vissa är större än andra. Vissa tänker du inte ens på.

- Kom och titta på Idol med mig ikväll?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0