Bitterfitta!

Publicerat: 2009-04-12 Kl: 14:46:10 | I kategori:


Det blev ingen fest igår, det blev en chips och dippkväll. Började med att Nicole, Angelica och Martina kom över med chips, läsk och dipp. Men ingen gräddfil? Hur dem nu tänkte sig där. Vad gör man då? Man ringer en granne och frågar om dem har gräddfil. Sagt och gjort! Ringde Emil, kändes som jag ringde väldigt olägligt. Men jag hade visst fel, haha! Eller?^^ Jag och Angelica knallade över, snodde lite gräddfil, fick lite sura pikar och blickar sen gick vi hem igen :D Vi satt oss framför tvn, käkade chips och hade otroligt roliga samtalsämnen att prata om. Så jag har skrattat som en galning. Sen kom lite pojkar förbi och gjorde oss sällskap. Ingma, Pojja och Philip kom förbi :) Jonathan kom också efter att han varit i Karlholm på fest och mådde sådär. Lilla fyllo :) Under kvällen fick jag diverse sms och samtal, det tjatades lite grann om att jag borde följt med till Karlholm. Fick ett litet bittert samtal om det idag också, blir kallad svikare och dissare. Ryck upp dig, min vän! :D

Nicole sov kvar här inatt också, vi sov galet lääänge. Hur skönt som helst! Och det är hur fint väder som helst ute idag också. Kan det bli bättre?! Så får mig blir det stallet snart. Rida båda hästihästarna. Vad som hittas på på kvällen vet jag inte än. Jag känner att jag inte bara vill sitta själv hemma framför datorn iaf. Vi är ju trots allt lediga imorgon också, så ni som vill hitta på nått. Hör av er! Nu har jag nog inget mer att dela med mig av idag. Eller jo, lyckades få två kärleksförklaringar igår också. En i tårar och en i nästan tårar. Jag säger då det.. Hah!

/ SuperSandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0