Dance with somebody

Publicerat: 2009-04-29 Kl: 12:53:22 | I kategori:


Idag blev jag hemma, väldigt ont i magen imorse, men nu känns det bättre. Så ska väl pallra mig till stallet snart och motionera mina hästar. Båda två hade jag tänkt trimma lite. Imorgon får dem vila, mamma tar hand om dem, eftersom jag tänker ha annat för mig. Dagen imorgon är planerad, det är bara kvällen som är lite obestämd, men det ordnar sig alltid! Jag kommer nog ha trevligt sällskap hela dagen också, underbart :) Jag hoppas att det blir fint väder, men enligt smhi´s hemsida ska det bli sol och 17 grader varmt.

Ikväll tänkte jag ta med mig en vän och dra ner och sola. Två veckor sen jag solade, så jag börjar få lite ångest. Haha! Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon heller, så ska nog ta och titta igenom garderoben nu, hann aldrig åka in till stan och titta ut nått nytt. Tråkigt nog! Anyway, hittade  två bilder på Prince från Gävle i 130n :) men det var bara en som gick att lägga upp här (?!)


Inte så dåliga framben, om man säger så ;)
Little Prince <3


/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0