I´m good, I´m gone..

Publicerat: 2009-04-15 Kl: 17:13:44 | I kategori:


Kom ganska så precis hem, mätt och tjock. Blev pizza till middag, så efter jag har skrivit klart här ska jag ut och gå med min kära mp3 i öronen, som jag skulle vilja på fylla på med ny musik, men jag orkar inte. Tror att jag gå ner och drar en solning. Måste i varje fall ut och rasta fläsket!

Vad jag ska fylla ut det här inlägget vet jag inte, jag har inget speciellt att dela med mig av. Har inte ridit nått idag heller. Så jaa.. Imorgon blir det däremot mycket att göra igen, ska iväg och tävla. Så ska försöka hinna skriva ett inlägg innan jag åker, annars hörs vi inte på bloggen förrän på måndag! Men tror nog att jag ska kunna kladda ner nått innan, men man vet ju aldrig^^

Aja, ska ut och gå nu! Har kvällsfodringen ikväll, så ska väl till stallet igen bara. Hörs.

Skicka sms, entertain me!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0