I´m lost without you

Publicerat: 2009-04-13 Kl: 19:20:42 | I kategori:


Jag är inte ouppmärksam, jag bara blundar. Jag vill inte tro på det jag ser och märker. Du är så otroligt tydlig egentligen. Men jag vet verkligen inte hur jag ska tolka det här. Jag kanske missuppfattar allting, men om det är så, är det konstigt att det är så många som ser samma sak..

Jag börjar med att berätta om gårdagen, även fast det inte hände nått intressant. Båda hästarna kändes så jävla bra igår. Speciellt Mirantos. Han som har varit så vild de senaste dagarna, var äntligen en harmonisk kuse igen. Sen vet jag inte riktigt vad som hände igår, tiden bara gick. Som jag gick och la mig vid klockan 22, riktigt trött tydligen. Sov som en gris hela natten. Måste bara tillägga att vi grillade igår också, sommarkänsla!

Idag klev jag upp tidigt för att hinna duscha innan jag skulle vara i stallet strax före 8, eftersom jag skulle hjälpa till på dressyrtävlingarna. Men efter duschen, hamnade jag framför tvn med Tyra Banks show och glömde bort både tid och nästan frukosten. Fick alltså stressa trots allt. Och eftersom minuterna gick så fort, blev det mössan på idag. Tur för mig att det inte var soligt idag, hur hade det sett ut med mössa då egentligen?! Så idag har jag suttit i dommartornet hela dagen, sett en del fina hästar, men det finns ju en hel del ök också. Ångrar lite grann att jag inte anmälde mig. Pirrpirr och Prince hade lätt sopat banan där ;) Lilla Nisse var med och tävlade idag också. Han såg verkligen elegant ut, snygga lilla häst. Och Ullis och Elegant vann första klassen också, bra bra!

Mellan alltihopa idag skrittade jag ut på mina grabbar. Och mina hästar är verkligen bäst i världen! Imorgon ska båda två vara med på hoppträningen. Det kommer vara fullt upp imorgon. Jag ska jobba första gången på flera veckor. Antagligen rida någon ridskolepålle under dagen. Efter det ska jag hoppa Gustav och visa honom för några spekulanter från Kiruna. Sen ha mina lektioner och sen är det hoppträning med mina två och antagligen Lancer. Mycket hästar att rida imorgon alltså. Men det är roligt, behöver aldrig fundera på vad jag ska göra. Sen kommer jag bara jobba halvdag på onsdag eftersom jag ska till ATG med Mirantos. På torsdag halvdag igen eftersom jag ska tävla. Och på fredag är jag helt ledig eftersom jag ska tävla. Sen är det tääävling hela helgen, wonderful! Taggad! Tre hästar, Mirantos, Prince och Gustav :)

Såå, det här blev ett längre inlägg än vad jag trodde. Men så kan det bli. Och just ja! Jag fick en kommentar som sved lite. "Gud vad smal du har blivit, Sandra!" - Öh, vad jag tjock i somras när du såg mig eller?.. Hmm, vad jag vet har jag inte varit med om några drastiska upp eller ner viktgångar. Tror inte att jag har vuxit så speciellt mycket på längden heller. Hahaha, anyway.

Puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du till ATG med Mirantos? :o

2009-04-13 @ 19:27:52
Postat av: Anonym

Han ska besiktas :)

2009-04-13 @ 19:31:42
Postat av: Anonym

ska du köpa honom? :)

2009-04-14 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0