If only you..

Publicerat: 2009-04-11 Kl: 12:36:58 | I kategori:


Det är otroligt fint väder och jag har verkligen saknat det här vädret. Vintern har varit lång, men nu blev det helt plötsligt sommar jättefort. Förra helgen var jag uppe i Umeå, där var det snö och minusgrader. Vinterjacka och långkalsonger! Igår satt jag och red i bara linne, frös knappast. Snacka om att det kan vända fort!

Idag har jag klivit upp tidigt, hade stallet. Och jag har så sjuk träningsvärk i magen och armarna, så det var rätt jobbigt. Men det gick an. Hann rida Mirantos innan lunch också. Den kusen har allt vårkänslor, helt vild. haha! Vi red ut i det fina vädret. Ska trimma Prince lite på banan sen :) För övrigt känner jag mig tröttast i världen just nu och extremt godissugen. Men men.. Ska tillbaka till stallet snart och som sagt rida Prince, sen ta in hästarna. Vad kvällen bjuder på är inte bestämt, men det visar sig. Vi hoppas på party! Fast och andra sidan har jag inget emot en chips och dippkväll heller.

Igår hamnade jag hemma hos Nicole med tjejerna. Vi grillade och tittade på Talang. Även om vi gav upp grillningen efter en stund och stekte köttet istället. Riktigt trevligt var det i varje fall. Och eftersom jag halvt hade lovat att jag skulle vara lite social med Jonathan, så kom han och två av bröderna Grip förbi och gjorde oss sällskap framför Talang också. Trevligt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Danny på youtube. Hahah, vad är det för fel på mig? Jag har aldrig varit ett fan av honom, men helt plötsligt så dög han. Men jag ska nog ge upp datorn nu och slöa framför tvn en stund. Kanske till och med sova en skvätt. Jag är som sagt väldigt trött.

Hör av er!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0