Nu börjar jag komma igång!

Publicerat: 2009-04-14 Kl: 21:59:59 | I kategori:


Nu är ännu en dag avklarad i livet. Jag har varit otroligt taggad idag och på g! Är det vädret som gör det? Är det för att jag känner att jag orkar igen? Anyway, har jobbat idag, stressat, jobbat lite till och ridit fem hästar. Tre av dem på hoppträningen nu på kvällen. Jag har haft fullt upp sen jag klev upp klockan 7 imorse, det är först nu jag sitter ner och tar det lugnt. Mitt emellan alltihopa, alltså efter jobbet kände jag för att ut och springa lite. Men mina dumma skor ville inte. Vad tusan! Aja :)

Gustav kändes bra idag! Hoppade lite grann och visade honom för en spekulant från Kiruna. Vad hon tyckte om Gustav vet jag inte, men hon skulle köpa Prince av mig, bara av att sett honon i boxen. Hon sa, "Han vill jag ha! Vad ska du ha för honom?", jag tog ju självklart inte henne på allvar och skrattade till svar, "Ja, allt är till salu för rätt pris, så 700.000 då!". Haha, jag höll på att svimma när hon sa, "Okej, sadla honom då, så får jag provrida!" - öööh? :'D Min lilla Prince, han vill inte bo i Kiruna, så han får fanimej stanna i Tierp! För övrigt så hoppade Prince som en gud idag på träningen, jag älskar verkligen min lilla ponny. Mirantos var självklart inte sämre. Cissi tyckte absolut att båda två skulle gå 130 i Högbo. Och så blir det nog också. Om Pirrpirr tänker kvala till 130 vill säga^^

I natt drömde jag att jag köpte en ny telefon. Jag borde nog tolka det som att jag ska köpa en, för min telefon går knappt att ladda längre. Och jag tror till och med vad jag vill ha för någon, jag spanade in en när jag och Emil var i Uppsala förra veckan. Så så fort min ekonomi säger att jag kan köpa en telefon ska jag minsann göra det! :)

Imorgon blir det nog en rätt slapp dag. Båda hästarna vilar och jag jobbar bara halvdag eftersom jag ska till ATG med Pirrpirr :) Kanske ska ta mig tid att dra ut och springa då? :D hah,

GOD NATT
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0