Skåne imorgon!

Publicerat: 2009-04-23 Kl: 20:34:18 | I kategori:


Nu sitter jag här, kom nyss ut från duschen. Efter jag har skrivit klart det här inlägget ska jag nog börja packa för imorgon åker jag till Skåne med Anna och tittar på hästar. Det ska bli hur roligt som helst! Dessutom har jag aldrig varit så långt söderut som Skåne, så bara det ska bli kul. Däremot har jag lite svårt för skånska. Otroligt ful dialekt om jag får säga det själv, men det kan jag nog leva med. Sen blir det här andra helgen irad som jag blir borta en hel helg. En del bittra människor, som tycker att jag är tråkigast i världen som åker iväg, gulligt, men ni överlever!

På torsdag är det sista april, jag är mer än taggad. Jag ser fram emot det! Fast det är nog farligt att tänka så, blir säkert helt misslyckat bara för det. I vilket fall är dagen nästan helt planerad. Sällskapet är åtminstone bestämt till en viss del. Förra årets valborg blev ju sådär mindre roligt, om samma människa tänker förstöra det som förra året, vet jag inte vad jag gör. Så vi hoppas på att det blir bra i år! :)

Idag red jag ut på båda mina grabbar i solskenet. Prince fick busa lite i sommarhagen och hoppa lite över de små hindrena där. Badkaren hoppade han två meter över, haha! I helgen tar Natta hand om dem och rider lite :) På söndag får dem vila och massage av Elin.

Nej, nu måste jag packa. Men jag skulle vilja umgås med en viss människa nu hellre, men tackade nej till det. Ångrade mig precis. Det blir flera gånger, hoppas jag. Anyway, hörs på bloggen på måndag! :D

/ Saaaaaaaaaaaaaaaaaaandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0