Svennebanan!

Publicerat: 2009-04-28 Kl: 22:16:39 | I kategori:


Just precis nu känner jag mig lite stressad av tillvaron. Kommer hem sent, måste hinna duscha, äta nått och ägna lite tid åt datorn och telefonen. Ibland känns det som att mitt liv utanför stallet raseras lite, jag vill vara med överallt och hålla alla bollar i luften. Men det funkar, jag är supersandra. Men jag känner mig lite stressad just nu, för jag borde egentligen sova om jag ska orka med torsdagen. Hah! Svennebanan i högtalarna, så spänner man nog av lite.

Idag har jag jobbat, blivit irriterad på mina "kollegor", men det blir jag titt som tätt. Men idag rann det över lite. Hur som helst. Red Mirantos efter jobbet, vi red ut och busade lite. Bushäst! :) Vi såg två ormar i skogen också. Jag är sjukt rädd för ormar, läskiga djur. Sen jobbade jag lite till. Mina ungar är bra söta. Även fast det var lite kris idag och jag fick ta lite diskussioner med lata (och sura) ungdomar. Tonåringar! Som antagligen blir trevligare med åren. Haha!

Sen var det dags för kvällen hoppträningar. Gustav var först ut. Han hoppade rätt bra idag, men han var på lite tjaffshumör idag. Men annars kändes det helt okej. Han ska tävla på söndag, som sagt. Charlotte (hästägaren), knäppte lite bilder på honom från träningen idag.






Efter Gustav fick Prince vara med och hoppa. Han kändes pigg och glad, hoppade bra idag! Han klarade kombinationer galant, A-hindret låg kvar ;) haha! Nu ska jag ta och anmäla mina hästar till Falun och sen titta vad det finns för tävlingar i juni. Eventuellt åker jag med hästarna till Cissi i sommar och jobbar lite och tränar! KUL :D

Nu ska jag ta och kolla igenom lite saker på datorn och sen sova, vi hörs!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Madde

Ser trevlig ut men det gör väl alla hästar när du rider : )

2009-04-29 @ 00:37:31
URL: http://chanellealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0