Tävling hela helgen!

Publicerat: 2009-04-16 Kl: 06:52:59 | I kategori:


Har försovit mig en gnutta, så jag ska sätta fart och packa nu. Inte glömma nått! Idag har jag mycket att göra :) Jobba lite på morgonen, sen rida mina hästar, packa ihop i stallet och putsa sakerna, sen kommer Charlotte och hämtar mig, åka iväg och tävla Gustav. Hem igen, duscha mina hästar och fixa det sista och sen tillbaka igen eftersom mina hästar ska stå uppstallade där hela helgen. Tävlingarna börjar så tidigt imorgon, så vi åker redan ikväll dit. Sen blir jag kvar i Gävle hela helgen och kommer hem söndag kväll.

På lördag kväll/em går lagklassen. Andra omgången i elitserien, lag SM, kval 2 ;) Bara att komma och titta då! För övrigt tycker jag att ni ska höra av er mycket i helgen, kommer antagligen ha lite tråkigt när jag inte sitter till häst. Anyway, hörs på bloggen söndag kväll eller måndag!

/ SUPERSANDRA
Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag måste ju komma och titta :D

2009-04-16 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0