touch the sky

Publicerat: 2009-04-21 Kl: 16:25:40 | I kategori:


Igår var det verkligen en väldigt tråkig dag. Men jag fick trevligt sällskap på kvällen däremot. Vi pratade skit och tittade på en film. Tror att jag blev lite osocial där ett tag och nästan somnade. Haha! Men han dog inte för det, som tur var!

Idag är jag i vilket fall skittrött. Känner mig helt död, så ikväll är det jag som sover tidigt. Jag har inte gjort så mycket hittills, bara jobbat. Red på lilla c-ponnyn idag också. Roliga lilla ponny! Sen har jag skrittat ut på Mirantos med Helena. Nu är jag bara hemma en snabbis och äter lite mat. Ska tillbaka typ nu och ha mina lektioner och sen blir det hoppträning på Lancer. Sen blir det till att sitta och sova på tävlingssektionsmöte. Jag kommer nog bara se fram emot att få komma hem och sova då.

Såg en viss människa lyxglida förbi här nyss också, kul för honom. Anyway, nu ska jag ta och göra nått vettigt! :)

/ Sandra Jacobsson





Kryssning¿?   •
Kommentarer
Postat av: Martina

Kryssning, ja tack!

2009-04-21 @ 18:48:09
URL: http://nylundmartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo tack!

2009-04-22 @ 15:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0