Umeå idag, kommer hem söndag natt!

Publicerat: 2009-04-02 Kl: 05:58:03 | I kategori:


Japp, då var det morgon och jag har redan varit vaken i en halvtimme utan att ha gjort nått vettigt. Jag ska försöka packa, äta frukost och klä på mig. Lär vara i stallet till 7 om jag ska hinna longera båda två och duscha dem innan 9. Kunde inte duscha igår, slut på varm vatten och hästarna behöver snyggas till!

För övrigt har jag inte sovit ett skit i natt. Kollade på klockan sista gången halv 3.. Helt värdelöst. Jag kommer vara jättetrött idag. Och som rubriken lyder kommer jag hem söndag natt, så vi hörs här på bloggen först på måndag! Nu måste jag tamefan tagga till! Jag hoppas att det går bra för laget på lördag och att mina hästar hoppar fantatiskt, min känsla ska finnas där och allt ska bara vara bra i helgen! *positiva tankar*

Tack till alla som hörde av sig igår.

Ha det bra så länge, take care!

/ Sandra
Kommentarer
Postat av: Elinor

håler tummarna för dig! tror det kommer gå superbra!! :)

2009-04-02 @ 13:52:49
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0