Umeå imorgon..

Publicerat: 2009-04-01 Kl: 20:39:03 | I kategori:


.. Och jag vill inte åka.

Jag vill verkligen inte. Jag har gråtit ända sen jag kom hem, alltså över en timme. Allt bara strular, jag får skit för det mesta, arga föräldrar, bara kall vatten, dumma personer, det mesta bara jävlas, träningen gick inge vidare igår ( - jag red dåligt), sällskapet i helgen kommer inte bli det bästa (alla behöver inte ta åt sig), en dum människa som ignorerar mitt sms när jag som mest behöver honom och så har jag en enorm prestationsångest för helgen.

Jag borde packa, men istället sitter jag här och gråter. Jag som såg framemot det här så jävla mycket. Men efter allting nu, så vill jag verkligen inte. Ingen som peppar, ingen som stöttar, ingen som förstår..
Kommentarer
Postat av: Nicole!

Skit i skitsnackarna Sandra, dom vet inte vad dom snackar om. Lycka till och ha det så jävla kul hela helgen och vinn så mycket du kan!:D



<3

2009-04-01 @ 20:52:51
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Emil Ennerfelt

Hej snygging! jag tycker att du är jätte duktig!är verkligen imponerad att du klarar att hålla tempot när du har varit så sjuk och så!du får hälsa dina föräldrar och annat folk från mig att dom ska ta det lite lugnt med dig!

Puss

2009-04-01 @ 21:18:30
Postat av: Sandra

Åh, tack gullungar!

2009-04-01 @ 21:44:26
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Natta

Asså seriöst bruden! Skit i alla dumskallar. Vi ska ha ASKUL!!! =))

2009-04-01 @ 21:57:01
Postat av: Linda Näsbom

vissa människor är gjorda att torka sig i röven med

2009-04-01 @ 22:22:00
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0