Underbart väder, snart sommar!

Publicerat: 2009-04-10 Kl: 12:48:01 | I kategori:


Igår spenderades kvällen hemma hos Löfströms på party. Jag kilade dit rätt tidigt och var social, innan flera människor började ramla in. Människan som förväntades att förstöra min kväll, dök aldrig upp. Det hade strulat till sig lite för honom igår, så att säga. Så går det, säger jag bara! Skadeglädje på hög nivå. För övrigt får kvällen inte kanske högsta betyg, men det dög :) Vissa tyckte att jag drog hem för tidigt och vissa tyckte att jag var alldeles för bitter som inte ville kramas hejdå. Jag blev på lite dåligt humör där ett tag och ville bara hem. Drog hem ensam, men jag slapp iaf sova ensam. Det var bra!



Idag ska jag till stallet, typ nu. Mirantos ska trimmas lite och jag tänker rida på utebanan, skönt att rida utomhus, så underbart väder! Prince ska få komma ut i skogen idag också däremot. Så får han trimmas lite imorgon istället och Pirrpirr får komma ut. Imorgon har vi stallet också. Kuuuul. Not. För övrigt borde det bli fest imorgon också. Men ingenting är bestämt. Kvällen idag kommer nog spenderas med mina favoritbrudar, äta mat och bara umgås. Hör av er btw, jag vill ha mycket sms och telefonsamtal idag ; )

Jag längtar till sommaren!
Jag älskar mina hästar!
Mina underbara vänner är det bästa som finns!
Jag är taggad på livet!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer
Postat av: angelica

underbart :D (Y)

2009-04-10 @ 13:10:07
Postat av: Nicole!

Love ya pullan :D

2009-04-10 @ 15:41:14
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0