Valborg

Publicerat: 2009-04-30 Kl: 07:04:37 | I kategori:


Nu kom jag nyss ut ur duschen, så nu ska jag klä på mig lite kläder och fixa till mig. Jag med min klädångest. Och inte fan blev det bättre när Emil berättade att han hade köpt en massa nya kläder.. Aja, snart börjar det droppa in lite människor här, blir en kind of förfest här hemma. Sen kommer vi ta tåget in till Uppsala. Där ska jag försöka träffa så många som möjligt, det är många som vill ses. Kvällen kommer att ägnas åt grillning och festa. Jag hoppas att hela dagen blir asnajs! Men om det inte blir det kan jag i vilket fall tänka, "jag hade iallafall tur med vädret..", för det är strålande sol utanför fönstret!

Så, ha nu en så jävla trevlig dag och kväll! Bara att höra av er :D

/ Party Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0