What am I fighting for?

Publicerat: 2009-04-08 Kl: 12:38:05 | I kategori:


Hej och hå, här kör vi hårt! Kom precis hem, varit och hoppat Gustav. Så nu är jag helt slut. Jävla häst att vara stark, så efter halva passet gav jag upp och ville bara glömma allt vad tränsbett heter och gick ner till stallet och hämtade ett lite skarpare. Vilken skillnad! Jag fick helt plöstligt börja använda benen mera. Så nu kör vi på det här ett tag, så får vi se om det funkar. Gustav följer i vilket fall med till Gävle nästa helg och tävlar med min andra grabbar. För övrigt var det motvind både till stallet och hem igen när jag cyklade, pain. Mitt flås är inte helt tillbaka än märkte jag idag.

Och nu är jag helt svettig och äcklig, tiden sprang iväg från mig, så jag hinner inte duscha. Jag får byta om, ösa på med lite parfym och fixa håret bara. Pappa kommer om en halvtimme och hämtar mig, vi ska till sjukan i Uppsala. Ännu mera prover.. Förhoppningsvis äter vi i Uppsala och shoppar ett täcke till Prince. När jag kommer hem ska jag rida mina grabbar. Rida ut och njuta lite av våren. Vad kvällen bjuder på vet man aldrig, det får vi se. Morgondagens kväll är åtminstone planerad, FEST!

Have a good day! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0