Confused

Publicerat: 2009-08-19 Kl: 13:38:58 | I kategori:


Jag brukar alltid försöka skriva ett inlägg på kvällen, men nu känner jag att jag bara är tvungen att skriva. Jag känner mig så himla förvirrad, misslyckad och osäker på mig själv. Fick en kommentar som verkligen gav mig en knuff baklänges. Även om jag inte bryr mig om just den människan och hans åsikter, så tänker jag bara, "är det flera som tycker likadant?".. Ååh, allt är så svårt. Varför ska livet vara svårt? Jag klagar inte, jag har haft det värre, men det får aldrig vara perfekt. Eller så är det jag som aldrig blir nöjd? Ibland får man veta mera än vad man egentligen vill.. Jag känner mig bara så himla förvirrad.

Jag sov länge idag, hade gärna legat kvar i sängen hela dagen. Men jag var tvungen att ta mig upp, eftersom jag ska till sjukhuset snart. Helst av allt skulle jag vilja fixa till mig, men tror inte att jag orkar det, så håret åker väl upp i en snodd idag istället. Senare blir det i varje fall stallet. Båda hästarna ska få komma ut i skogen idag. Ikväll tänker jag bara ta det lugnt. Imorgon börjar skolan också. Hoppas på att få träffa en viss människa innan skolan, men vi får väl se :)

Ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Marre

alltså en sak som livet lärt mig är skit för fan i vad alla tycker och gör som du vill så kommer du och må bra =)

2009-08-19 @ 18:29:28
URL: http://www.metrobloggen.se/sweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0