Där ser man..

Publicerat: 2009-08-10 Kl: 20:20:20 | I kategori:


Igår fick jag både filmsällskap och sovsällskap. Trevligt! Vi sov rätt länge idag, men ändå är jag trött som bara den. Somnade till och med någon timme nu på kvällen. Verkar som om jag får sällskap ikväll också, inte helt fel :)

För övrigt har jag inte gjort nått speciellt idag. Stallet bara och sovit en stund när jag kom hem, haha! Båda hästarna fick komma ut idag. Väldigt pigga båda två, speciellt Prince! Han lyckades till och med att bocka, det trodde jag inte att han kunde. Kombinationen av att ha vilat i två dagar, blivit klippt, fått massage, få komma ut och bli riden på hackamore var tydligen jävligt roligt :'D haha! Så kul att hästarna känns så pigga och fräscha.

Emil tjatar om att jag ska lägga upp bilder från i fredags, flera som vill se tydligen. De kommer när jag orkar lägga in dem i datorn!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: :D

lägg ut bilder från när du va hos cissi på billdagboken

2009-08-11 @ 09:54:31
Postat av: Sandra

Jag kan lägga upp de få bilderna jag har kvar, av någon anledning försvann alla bilder från min kamera i helgen. Någon smart råkade ta bort dem..

2009-08-11 @ 15:00:42
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0