En solig tävlingsdag!

Publicerat: 2009-08-06 Kl: 21:21:23 | I kategori:


Idag har det varit riktigt varmt och att rida i reglementsenlig klädsel är ingen höjdare en sån här dag. Fy fan, man smälte ju nästan bort. Tävlingar har flytit på bra idag och mina hästar gick 120 idag. Lyckades få fyra fel på samma hinder på båda två i omhoppningen. Men båda kändes riktigt bra, måste jag säga. Jag är nöjd, trots allt :) Imorgon hoppar vi 130, jag är taggad! När det är hemmatävlingar går man ungefär två meter i taget innan man måste heja på någon och prata lite. Och dessutom lever man på funkismackor. Haha!

Orkar inte berätta om den här dagen i detalj och jag gissar på att ingen är intresserad av att veta heller. Fått hur mycket sms som helst idag också, vad vill alla mig helt plötsligt? hahah :D Och nu vill jag veta var ss kommer hålla till imorgon!

Och apropå på ingenting, öron är väl en jävligt ful kroppsdel?



/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet

2009-08-06 @ 23:46:33
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0