Ett år sedan..

Publicerat: 2009-08-26 Kl: 22:27:50 | I kategori:


Vissa dagar får min bloggstatistik värsta topparna, med 15 läsare till, varför då? Varför blir det så vissa dagar? haha!

Idag är det precis ett år sen med älskade Rufus flyttade ifrån mig och 9 månaders Cotten flyttade till hästhimlen. Den 26e är nog inte mitt datum. Det är för det första helt sjukt att tiden går så himla fort. Det svider som fan i hjärtat att veta att de inte står hemma i stallet, men allting har nog en mening. Jag försöker intala mig i såna här situationer, att allting i livet har en mening. Jag vet ju att Rufus har det hur bra som helst i Uppsala och Cort´chize har det nog bra i hästhimlen. Usch, nu börjar jag gråta bara för det.. Gud vad jag saknar dem! Galet vad en häst kan betyda så himla mycket för en. ♥

Idag fick vi lite sovmorgon, så sov ända till halv åtta då jag i vanliga fall brukar åka med bussen. Tog nio tåget in till stan, eftersom vi började klockan tio idag. Dagen gick fort och vi gjorde inget allvarligt. När vi slutade träffade jag en bra människa som var social en stund, fick en puss eller två och jag blev jätteglad! På tåget hem blev det godisätande med Louise. Jag måste skärpa mig, nu får det bli slut på det godisätandet. Haha! Jag menar, hur ska detta annars sluta?! Dessutom var det helt värdelöst att fixa håret idag, jävla regn. Jag såg ut ungefär som en slickad bäver idag, riktigt onice.

Väl hemma fick jag stressa lite. Jobbade lite på eftermiddagen, hade en hopplektion, en av Ullis grupper. Det gick riktigt bra! Sen mockade jag och red mina hästar. Red ut i skogen en sväng med båda två. Fick sällskap av Lovisa med ena hästen, trevligt! Jag var hemma runt nio, så nu har jag nyss duschat och sängen väntar. Är riktigt trött! Så nu ska jag ta och sova, lär ju kliva upp rätt tidigt imorgon. Börjar halv nio, pain. Ha det bra allihopa!

/ SJacobsson



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så fint, man blir ju alldeles tårögd! <3

2009-08-27 @ 18:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0