Första skoldagen avklarad!

Publicerat: 2009-08-20 Kl: 20:15:43 | I kategori:


Jag skulle kunna sammanfatta den här dagen som en rätt så dålig dag. Klev upp rätt tidigt, så jag skulle hinna duscha på morgnen. I duschen märker jag att balsamet är slut. Jävligt irriterande. Hur som, när jag kommer till tandborstandet så är min tandborste borta(?!?!), jag fattar inte vart den kan vara någonstans. Så fick öppna en ny tandborste. Och eftersom det blev lite missförstånd igår fick jag ta reda på det idag, så att säga. Extra motion! Lyckades ha sönder min väska på den turen. Redan då kände jag att den här dagen bara inte kunde sluta bra. Missade i varje fall inte tåget.

Gick på stan en stund innan jag mötte Johanna. Jag måste verkligen shoppa lite kläder. Men måste säga att jag tycker det är riktigt fula kläder i affärerna just nu. Men imorgon slutar jag halv 12 i skolan, så tänkte försöka investera någonting i klädväg imorgon trots allt. Anyway, Johanna och jag tog en sallad till lunch innan vi började skolan 13.30. Jag trodde faktiskt att det skulle bli lite roligt att börja skolan igen. Men när vi satt där på uppropet kände jag bara, "fan, jag är tillbaka igen!". Efter att inte ha gått i skolan på nästan ett år, kändes det lite konstigt. Och nya klassen vet jag inte riktigt vad jag tycker om.. Saknar mina pojkar i TE07! Men ska nog stå ut de här två åren. Jag ska! Det var inte så mycket i skolan varje fall. Upprop, fick schema och fika, sen fick vi åka hem igen! : )

När jag kom hem åt jag lite mat innan jag cyklade till stallet. Hann bara pussa lite på mina pojkar innan jag började jobba. Min älskade torsdagsgrupp, haha! Barnen var så duktiga så. Även om jag har lite skavsår i öronen nu. Undrar hur många gånger jag har hört mitt namn på den timmen? Haha! Efter jobbet, mockade jag och tog hand om mina hästar. Båda två vilade idag. Sen cyklade jag hem igen. Har verkligen cyklat och gått mycket idag. Så det går nog inte så bra för mig att gå upp mina fem kilo igen, men jag jobbar på´t!

Imorgon börjar skolan klockan nio, så bussen går 07.35 imorgon från Tierp. Najs, not. Ajaa, slutar tidigt i varje fall! : ) Vi får se när min mor tänker komma hem också. Hon är på kräftskiva! höhöh..

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0