Ge mig lite mer!

Publicerat: 2009-08-23 Kl: 16:40:15 | I kategori:


Igår kväll fick jag trevligt sällskap. Han var rätt så sliten och trött, men trots det höll han mig vaken till typ klockan fyra, haha! Vi låg och drog oss till nästan klockan ett idag, men jag hade kunnat legat kvar hela dan, är så himla trött! Fast jag har sovit någon timme nu, men jag drömde bara sjuka drömmar, så det var inte så skönt. Får ta igen allting i natt istället!

Nu ska jag nog ta mig till stallet. Båda hästarna ska ridas och sen ikväll tänker jag bara ta det lugnt, sova tidigt! Alltså har jag inget speciellt att dela med mig av i det här inlägget. Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för en pojk du skaffat dig egentligen?? ;D

2009-08-24 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0