Home again, på riktigt!

Publicerat: 2009-08-03 Kl: 13:26:20 | I kategori:


Åh, nu är jag äntligen hemma efter tre veckor på Kybacka. Och nu kommer ni få bloggläsning varje dag igen. Jag kan inte riktigt fatta att det har gått tre veckor! De har bara flygit iväg. Men nu blir det lite ledigt innan skolan börjar, skönt. Däremot har jag ingen aning om när skolan börjar, men det visar väl sig.

Nu sitter jag hemma i vardagsrummet och försöker lugna ner mig lite. Jag har stressat ända sen jag vaknade imorse, så jag känner att jag måste lugna ner mig innan jag ska iväg och träna ikväll. Vi ska träna för Pontus Westergren ikväll, jätteroligt! Bra uppladdning inför helgens tävlingar. Cissi frågade om jag ville följa med och träna och självklart vill man det. Så jag och hästarna blir upphämtade runt klockan 16. Nya skor fick dem imorse också, så nu kommer dem hoppa som aldrig förr ikväll. Så jag tänkte vara i stallet om typ en timme. Lär väl snygga till hästarna lite grann om de nu ska iväg ;) haha!

Ikväll kommer jag sova som en gris och tvinga mig själv att sova länge imorgon, även fast det är svårt när man har ställt in sig på att vakna tidigt. Jag är så otroligt trött! Och det är så skönt att vara hemma, även fast det var roligt där borta. Men helt klart är borta bra, men hemma bäst!

Ha det bra allihopa! Bilder kommer när jag orkar lägga in dem!

 
Kommentarer
Postat av: Sara

men så kul! hoppas träningarna gick bra :) vi ses nog på torsdag, ska försöka komma å titta då!! :)

2009-08-03 @ 17:46:21
Postat av: Mimmi

Pontus är bäst! :D

2009-08-03 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0