Jävla tjockis!

Publicerat: 2009-08-05 Kl: 21:48:59 | I kategori:


Precis så känner jag mig. Ätit pizza, glass och någon kaka har slinkigt ner sen jag kom hem från Kybacka. Inte bra! Fast samtidigt får jag höra att jag ser ut som en pinne, det vill jag absolut inte. Sen fick jag kommentaren att jag såg "senig ut, sådär som riktigt vältränade människor ser ut". Kul att se ut som en senig pinne. Aja! :'D

Igår hände inget speciellt. Grejade inför tävlingarna på anläggningen och tog hand om mina hästar. Lät som om jag skulle få sällskap på kvällen, men så blev det visst inte. Sen sov jag bara när jag kom hem med Pistola bredvid mig som tar upp heela sängen. Obeskrivligt stor katt.


Idag sov jag lagom länge och var i stallet till klockan 12. Började med att mocka, sen rida båda hästarna. Båda kändes riktigt bra! Hoppas att det går bra i helgen också. Sen blev det till att putsa att prylarna och så duscha hästarna. Det var välbehövligt. Riktigt rena och fina blev dem! :) Resten av kvällen blev det banbygge och slöa hemma. Imorgon blir det tävling och jag är taggad! Två nollor önskas. På fredag hoppar vi 130 och på söndag 125. Skönt med hemma tävlingar för övrigt. 


Nu har jag inget mera att dela med mig av för tillfället. I helgen blir det fest också, längesen! Ska bli riktigt roligt :)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

wihoo wiheey! :) det kommer bli jätteskojigt!! jag hoppas och tror jag kan kolla på alla dina starter! :) kanske dock inte alla me pronce, eftersom ja måste jobba oxå :P kram å hejhej!

2009-08-06 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0