Living the dream!

Publicerat: 2009-08-30 Kl: 21:08:45 | I kategori:


Igår fick jag som sagt sovsällskap, trevligt så klart! Vi sov rätt länge, men inte så länge som jag ville. Vi gick upp åt frukost och tittade på The biggest loser. Gud vad äckligt det är med så där tjocka människor. Sen åkte mitt sällskap hem och jag slöade vidare. Somnade också i någon timme till. Sen kom pappa och jag fikade med honom. Han blev kvar i någon timme och sen åkte jag till stallet. Jag mockade och mamma borstade hästarna. Båda två vilade idag. Sen åkte vi och åt mat, men jag var inte speciellt hungrig. Kändes mest som om jag sympatiåt, haha! Resten av kvällen har varit lugn. Hade tänkt skriva på lite skolsaker, men det blev inte riktigt så. Skulle kunna göra det nu, men tror att jag lägger mig och sover nu istället.

Imorgon tänkte jag inte sova alltför länge, ska försöka pallra mig upp och skriva lite på det jag inte orkar nu och sen stallet. På kvällen har jag planerat att åka in till Gävle och gå på bio med en söt människa. ♥ Ska bli trevligt! Hoppas på fint väder imorgon.

Jag är rätt så insatt i det där mordet på Therese Johansson Rojo. Jag säger bara, vart är dagens ungdom påväg? Den där lilla kyssen, som varade i någon sekund kostade henne livet. Tänk vad livet kan ta slut fort.

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0