my way to paradise

Publicerat: 2009-08-22 Kl: 20:01:59 | I kategori:


Nu kom jag nyss ut ur duschen och det var så otroligt skönt. Kände mig så himla äcklig, så det var skönt att duscha av sig att äckel, haha! Idag har det inte hänt något speciellt egentligen. Klev upp tidigt eftersom jag hade stallet imorse. Och det ösregnade ju hela förmiddagen, så ni kan ju bara tänka er hur blöt jag blev efter att tagit ut lite hästar. Veterinären kom förbi på morgonen också, Lancer var inte direkt piggast i stallet, så att säga..

Mellan lunchfodringen och em, så passade vi på att åka in till stan. Jag var chaufför hela tiden! Man är ju bara förjävla bra på att köra bil. Angelica och Nicole följde också med in till Valbo. Där inhandlades det en del hästprylar, som var välbehövda. Äntligen kom man till skott med det också! När man kom hem var det bara att byta om och åka till stallet igen. Fixade klart det sista innan vi tog in alla hästarna, efter det var det dags att trimma mina hästar och inviga de nya sakerna. Båda hästarna skötte sig fin fint! De känns på topp just nu, härligt!

Och nu kom jag som sagt precis ut ur duschen. Bara kvällsfodringen kvar! Lät som om jag skulle få sällskap ikväll, vilket låter hur bra som helst. Så ja, man kanske ska klä på sig någonting? Haha!

Härligt att bloggstatistiken bara ökar och ökar! : )

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0