Prince prinskorv

Publicerat: 2009-08-14 Kl: 20:31:21 | I kategori:


Japp, då var det tävling idag då. Bara Prince fick följa med. Mirantos såg mystisk ut. Men såg bra ut efter han hade rört på sig i hagen, så antagligen inget allvarligt :) Hur som så fick Prince inviga nya transporten, den blev helt klart godkänd! Första klassen som var en 120, kom vi trea! Duktiga Prince :) I 130n var han lite tråkig, två ner. Lyft på fossingarna!

När jag kom hem har jag hjälpt till hemma på ponnytävlingarna. Några hemmaryttare plockade placeringar, grattis! Och nu kom jag precis ut ur duschen. Låter som om man ska hem till Emil ikväll, blir nog trevligt. Ska väl försöka fixa till mig lite nu. Hoppas på sovsällskap i natt.

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0