Så trött,

Publicerat: 2009-08-08 Kl: 21:13:51 | I kategori:


så jag mår illa..

Kvällen igår var rätt så trevlig, vi förfestade lite hemma hos mig och så fick vi skjuts av Ingma till bergstäkten. Roligt att träffa människor, speciellt en människa. Sen kom mamma och hämtade mig, Emil och Rasmus när vi hörde att polisen visst tänkte komma. Men det gjorde ingenting, var redan rätt nöjd och ville åka hem. Mötte polisen på vägen hem, det var visst Sofia som jobbade (som vanligt), så måste säga att det är bra med "kontakter", vi fick bara åka vidare. Haha!

När jag kom hem hamnade jag i sängen med datorn i knät pratandes med en full Emil i telefonen och en annan trevlig prick på msn. Emil vägrade lägga på och var allmänt fylledryg, så efter 43 minuter la jag på ändå^^ Och jag somnade som en stock efter det. Klockan var väl runt fyra då. Har inte kollat i kameran, men det blev nog inte så mycket bilder. Var svårt att knäppa kort i det där mörkret. Kanske kommer upp några bilder senare på min bilddagbok.

Idag började dagen med att vi åkte till Vendel och kollade på ett hästsläp. Jättefint var det! Hoppas hoppas! Och just precis nu är mamma och tittar på bil i Enköping. När jag kom tillbaka till Tierp drog jag en lunch med Emil. Trevligt! Och sen har jag varit och hjälpt till på tävlingarna heela dagen. Man blir helt slut av att vara i solen hela dagen, man vet knappt vad man heter efter en hel dag. Fast hellre det här än ösregn.Pussade bara lite på mina grabbar idag som fick vila. Mamma var snäll och mockade åt mig.

Kvällen har varit dötråkig. Fast jag är så jävla trött, orkade inte ens laga mat till mig själv. Men så är det ibland! Det skulle inte vara helt fel om Någon kom och gjorde mig sällskap framför en film eller så. Men men :)

Puss,           Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0