sweet sunday!

Publicerat: 2009-08-09 Kl: 19:05:48 | I kategori:


Äntligen söndag! Det är nog första gången jag säger så. Jag brukar hata söndagar, för då är helgen slut och en ny vecka börjar. Men den här gången är det verkligen skönt! Vilken helg det har varit, våra fyra dagars tävlingar tar på en. På psykiskt och fysiskt. Men nu är den äntligen över. Iofs är det tävlingar hemma nästa helg igen, men då behöver jag bara stå ut i två dagar eftersom jag tävlar själv på fredagen. Ska bli kul att se några tävla däremot. Man har ju inte så bra koll på ponnyekipagen nuförtiden.

Nu är "nya" bilen hemma också, jätteroligt! Bara transporten som fattas nu. Förhoppningsvis blir det nya transporten och bilen på fredag till tävlingen, det vore i varje fall jätteroligt. Idag fick hästarna massage också. Jag fick beröm för att de kändes så fina! Ovanligt med tävlingshästar i sånt bra skick, tydligen. Lite tjocka var dem bara. Men det visste jag redan ;) haha! Jag älskar mina pojkar! <3

Imorgon ska jag sova så länge jag bara kan! Och på tisdag ska jag till frisören. Jag ser rent ut sagt förjävlig ut i håret, världens utväxt. Trots det får jag alltid en massa komplimanger för mitt hår när jag är ute, haha! Vad jag ska göra med håret vet jag inte än. Det visar sig!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0