tävling imorgon!

Publicerat: 2009-08-13 Kl: 21:47:53 | I kategori:


Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar MJ, han råkar vara riktigt bra. Konstigt att man upptäcker det när människan är död. Anyway, ställde mig på vågen idag och fick en chock. Fem kilo har tydligen rasat av mig, vart tog dem vägen? Och med vilken diet då? Godis, glass och pizza.. Haha! Jag undrar vad jag vägde precis efter Kybacka, då kände jag mig riktigt fit. Av någon konstig anledning får jag en kick av att se lägre siffror på vågen, men sen får jag ångest när jag får kommentarer om hur jag ser ut.

Jag blev våldgästad igår och följde med honom hem, vi kollade på en halvbra skräckfilm och låg och pratade halva natten typ. Sen ringde Charlotte och väckte mig idag igen, haha! Stackarn! Fick skjuts hem på "morgonen" sen också :) Och sen blev det stallet för hela slanten. Började med att mocka och få allt det där klart. Sen trimmade jag Prince lite. Vi var mest osams, men det blir nog bra ändå imorgon. Sen duschade jag honom. Och sen skulle jag rida Mirantos, som såg lite mystisk ut i ett ben. Men såg ut som vanligt när han hade rört på sig. Kändes riktigt bra idag! Beroende på hur han ser ut imorgon, får han följa med eller inte. Det visar väl sig! Duschade honom, putsade sakerna och packade ihop lite. Pillade lite broddhål och så, eftersom det går på gräs imorgon.

Nu tänker jag nog sova, jag är jävligt trött och det blir tidigt imorgon. Önska mig lycka till!

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0