Varför kasta pärlor åt svin?

Publicerat: 2009-08-11 Kl: 22:12:48 | I kategori:


Jag fick nått infall nyss, jag var bara tvungen att lyssna på Magnus Ugglas låt Pärlor åt svin. Flera gånger om har jag lyssnat på den nu, vet inte varför. Haha! Jag sitter alltså här vid datorn och lyssnar på musik. Smsar med en söt människa, han kanske kommer hit. Sovsällskap för tredje natten i rad isf. Jag hade tänkt lägga upp bilderna på bdb från både Kybacka och från i fredags, men så satt jag visst vid fel dator och orkade inte byta^^ Ni får stå ut några dagar till.

Idag sov vi rätt länge, innan jag blev uppknuffad ur sängen, haha :) Var till frisören idag och just nu är håret bara svart och 2-3cm rök. Åh, det känns jättekort! Säkert ingen som ser någon skillnad, men jag känner skillnanden. Men om en månad är det väl lika långt igen. Imorgon kan jag, om jag vill, sätta i nya rosa slingor. Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra?!?! Vi får väl se :)

Efter frisören i varje fall blev det till att stressa till stallet. Mirantos fick trimmas på banan, kändes helt okej. Prince fick komma ut i skogen, busprince! Dock hamnde båda två lite grann på minus. Igår tänkte jag, "gud vad rena de har hållt sig! Behöver kanske inte duscha dem inför Gävle ändå..", men hur såg dem inte ut när jag tog in dem idag?! Täcken, grimmor och flughuvor åkte direkt ner i tvätten. Hästarna gick också sig en dusch. Hur kan det vara så mysigt att rulla sig i lera?! :'D

Imorgon kommer nya transporten, gud vad jag längtar! För övrigt har Rumbola varit i mitt rum, mammas självgående dammsugare. Hahah! Ha det bra!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt inte i rosa slingor!

2009-08-12 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0