Why?

Publicerat: 2009-08-04 Kl: 13:27:21 | I kategori:


Jag drömde en helt sjuk dröm inatt. Eller ja, egentligen var den inte så konstig. Men det var en viss person som var med och jag fattar inte varför. Vad gjorde han i min dröm?! Det känns lite konstigt just nu, sluta förfölj mig.

Träningen gick bra igår, hästarna skötte sig bara bra! Tack Hanna för skjutsen! Känner mig lite små stolt över mig själv som lyckades ta hand om allt själv. Tack för att mina hästar är så snälla att lasta, står still när man gör iordning dem och bara är helt genomsnälla hela tiden. Skönt att jag kan vara helt ensam med båda två, nu fattas bara körkortet. Jag älskar mina hästar! Hoppas att det går bra i helgen på tävlingen.

Jag ligger fortfarande kvar i sängen för övrigt  med datorn i knät och musiken på tvn. Ni anar inte hur jävla skönt det är att bara ligga här! Jag har ont som fan i mina muskler för övrigt, sjuklig träningsvärk. Jag behöver verkligen en sån här slöig dag, inget speciellt planerat heller. Bara stallet senare, hästarna vilar idag också.

Lite tråkigt med ny dator att det inte finns några bilder på den, men ajaaaa.. Ha det bra allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0