wrong

Publicerat: 2009-08-16 Kl: 20:40:47 | I kategori:


Av någon anledning försvann gårdagens inlägg ut någonstans i cyberrymden och försvann. Men ni missade inte så mycket, det stod inget speciellt. Var bara på ridskolan hela dagen igår och hjälpte till på tävlingarna. Fick däremot trevligt sällskap på kvällen! :) Sovsällskap är ju aldrig fel. Verkar som om jag får det ikväll också!

Idag har jag också varit på ridskolan hela dagen. Men nu är det över, slut på tävlingar. Skönt! TS bjöd på pizza idag däremot när allt var klart, tummen upp på det. Den här helgen har ändå varit trevligare än förra helgen, roligt att få se mycket fina ponnysar. Imponerad av några av dem som var med i MsvA. Galet duktiga ponnysar! När allt var klart red jag båda mina hästar som kändes bra. Mirantos ser ut som vanligt igen, skönt. För övrigt hade jag visst bara ett ner i 130n i fredags. Såg reslutatlistan och tittade på filmen. Det såg minsann inte lika illa ut som jag trodde. Jag som var så säker på att jag hade två ner, haha!

Nu är sista helgen på sommarlovet slut, på torsdag börjar skolan. Vill verkligen inte, men nu jävlar ska jag ta tag i det här. Ta mig igenom det, så jag slipper sen. Kanske kommer kännas lättare nu. Jag hoppas det i varje fall!

Ha det bra alla mina trogna läsare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0