1, 2, 3

Publicerat: 2009-12-29 Kl: 20:04:43 | I kategori:


Idag klev jag upp skapligt, och det var jobbigt. Eftersom jag somnade tidigt igår, så vaknade jag såklart vid klockan 12 och var klarvaken! Pratade med en gullig människa till klockan 3, då somnade jag igen. Men segt var det att kliva upp rätt så tidigt. Det blev frisören idag som sagt, skönt att få håret fixat. Sen inhandlade jag lite lösögonfransar och lösnaglar till nyår. Hann med och sola också!

Sen blev det stallet. Red båda hästarna i ridhuset, trimmade på lite mera idag. Men ingen av dem blev ens svettiga, så de har verkligen inte tappat något av vilan. Båda två känns riktigt, riktigt bra. Mjuka, pigga och glada! Och ännu gladare kommer de bli på lördag när de ska få hoppa första gången på 5 veckor. Och hoppat ordentligt har de inte gjort sen tävlingen i Södertälje som var 12-14 november. De sista två gångerna jag hoppade innan vilan var mest trimmning, de hoppade inte ett hinder över 1m. Så de kommer bli jätteglada när de får hoppa igen! Hoppas jag sitter kvar, haha ;)

Imorgon måste jag kliva upp tidigt igen. Jobbigt! Nu blir det film för min del tills jag somnar. Om det inte hade varit för att jag skulle upp tidigt imorgon hade jag fått sällskap, vilket hade varit trevligt. :)

/ S a n d r a
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0