10 jävla minusgrader ute!

Publicerat: 2009-12-02 Kl: 18:26:04 | I kategori:


Inte konstigt att man fryser när det är tio jävla minusgrader ute! Nu jäklar har jag fått smaka på vintern. Varifrån kom minusgraderna? Nyss var det måndag med massor av plusgrader och regn. Det sämsta man kan göra när det är såhär kallt är att skritta ut, då blir man kall. Kom nyss hem från stallet, varit ute och skrittat Prince. Nu är jag hemma en stund innan jag ska till stallet igen och rida Mirantos lite lätt i ridhuset. Annars har vi tränat en del till julshowen också. Både minivoltigarna och ridlärarspexen.

Skolan var bara tråkig idag och imorgon ska jag till tandläkaren, så kommer väl in senare till skolan imorgon. Hm, och nu är jag sugen på nått ätbart. Hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0