5/5 stjärnor!

Publicerat: 2009-12-12 Kl: 14:58:58 | I kategori:


Kvällen igår blev så otroligt trevlig. Fick sällskap hemma i tv-soffan framför Idol av fem gulliga vänner med godis, läsk, chips och dipp. Så himla mysigt! Idol var jättebra igår också, man skulle nästan varit där. Både Calle och Erik är ju bara så himla bra artister. Men roligast var nog Eriks flickvän som aldrig ville kliva ner från scen, så himla pinsam! Hahaha! Efter idol satte vi igång att prata, djupa samtal, som gled över på spöken och psykopater. Efter det vågade jag knappast sova ensam, vilket jag till slut också slapp, som tur var! Haha!

Idag tar Ellinor hand om hästarna. Hon anmälde sig frivilligt och frågade om hon fick mocka och borsta hästarna idag. Vilket hon gärna får göra! Min trogna lilla hästskötare :) Men knäpp som jag är så blir jag alltid tveksam när någon annan ska ta hästarna, haha!

Hur som helst! Ikväll ska jag in till Gävle på 18 årsfest eftersom bästaste Johanna fyller 18 imorgon :) Det ska bli jätteroligt! Glittertema ikväll däremot, så vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Men det ordnar väl sig. Ska nog hoppa in i duschen snart i varje fall! Ha så kul ikväll allihopa!

/ S A N D R A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0