Bästa julshowen!

Publicerat: 2009-12-06 Kl: 17:28:40 | I kategori:


Nu kom jag nyss hem, fullt ös hela dagen. Hunnit med frukost och en macka. Nu håller mamma på att laga lite mat, och sen ska jag upp och rida Prince och plocka ihop lite saker till imorgon. Träning för Fredrik Böhling då med prins prinskorv!

Julshowen blev jättebra idag! Det närmare 300 stycken där och såg våran show som vi har filat på i ett par månader, ni som inte var där missade garanterat nått. Mina trollungar på minivoltigen skötte sig kanonbra och Prick också! Så himla nöjd :) Mirantos var helt klart vackrast i glitter och ljusslingor, bland brinnande facklor. Cissi sjöng helt fantastiskt fint, så numret med silverängeln blev nästan kanonbra! Personalens nummer blev också bra, Pepsi var bäst när det gällde. Jag och Natta var hollywoodfruarna Anna och Maria. Ullis och Madde var han rödtotten i bonde söker fru och en av fruarna. Men allra bäst var nog pojkarnas nummer med riddarspexet! Så himla roliga! Nu är yttligare ett år snart förbi. Men som vanligt är det snart december och julshow igen, allting går så fort! 

Imorgon kommer jag ha jätteont överallt. Eller ja, det har jag redan nu. Haha, herregud! Fullt ös, medvetslös var det ja!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: julia

jag mår bara bra, livet rullar på som vanligt. Hur mår du sj? :)

2009-12-07 @ 10:49:13
URL: http://juliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0