control!

Publicerat: 2009-12-30 Kl: 16:15:01 | I kategori:


Idag började dagen med att luncha med pappa på Brorsans och sen handlade vi en massa mat osv till imorgon. Nyårsmiddag med tjejer blir det imorgon. Morgondagen kommer bli bäst! Jag hoppas verkligen att det blir lika bra som jag hoppas. Allting är i varje fall fixat! En solning med Nicole imorgon också bra ;)

För övrigt kom jag nyss hem från stallet. Hästarna vilar idag. Jag valde nog en rätt bra dag för det, svinkallt idag! Hela 20 minusgrader. Nej fy fan! Anyway. Imorgon har jag jättemycket att göra, så det blir till att kliva upp tidigt imorgon. Det kommer att bli en lång dag och förhoppningsvis en bra dag! :)

Och nu ska jag byta om från stallkläderna och sen kommer Nicole!


Nyår 08/09 :)

// sj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0