De tre vännerna och Felix.

Publicerat: 2009-12-17 Kl: 20:07:28 | I kategori:


Jag sitter här med huvudvärk, men är ändå på väldigt bra humör! Och den största anledning till att jag är på så bra humör är att jag äntligen har fått ett välbehövligt jullov. Åh, bara tanken att få slippa skolan resten av året är ju bara helt underbart! Men samtidigt liiite stressande, för det är tammetusan inte långt kvar på det här året. Snart är det nyår igen, det går så himla fort. Jag minns förra året som om det var igår. Och får två år sen var jag i Karlstad över nyår, så himla roligt! Minns ni, Martina och Jesper?



Idag var vi i skolan och vi hade bara lekar och en massa andra roligheter. Jag har skrattat så jag har ont i magmusklerna, speciellt under femkampen. Roligaste av allt var Felix när han hade snurrat pinnen. Hahaha! Sen visade det sig att jag hade dolda talanger i säckhoppning. Och skottkärregrenen var helt klart Felix och min gren, så jävla bra! Haha!

När jag kom hem blev det jobb. Duktigaste barnen! Vi red lite barbacka och det blev inte alltför många avramlingar. Alva tog lite väl mycket sats när hon skulle hoppa upp barbacka och ramlade över på andra sidan, haha! Efteråt blev det fika och jag fick lite julklappar. Ficki julklapp av mina tisdagsbarn också, om jag inte nämnde det. :) Sen fick jag ett brev på posten igår också med en trisslott och en lapp med ett "grattis". Ingen avsändare, haha! Vann 25 kronor i varje fall. Tack till dig som skickade det!

Nu ska jag duscha och sen ska jag titta på Paradise Hotel. Imorgon ska det handlas julklappar med Mark, vi får se om Nicole gör sällskap också. Men sovmorgon ska jag allt ta imorgon innan jag åker in till stan. Dessutom är det många som jag känner som fyller år idag också, grattis på er! Ingen nämnd, ingen glömd.

/ S
Kommentarer
Postat av: Martina

I remember, haha!

2009-12-17 @ 21:34:23
Postat av: Josefine - hästblogg

Hej hej, nu har jag börjat blogga igen :)

2009-12-17 @ 22:10:15
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0