En riktigt god jul!

Publicerat: 2009-12-24 Kl: 16:13:54 | I kategori:


Igår fick jag väldigt fina och bra julklappar. Jag känner mig som en snobbunge som fick många dyra julklappar. Kvällen igår var trevlig med en massa julmat och julgodis. Jag är däremot inte så road av Bingolotto, så jag satt framför tvn och vara social med alla med bärbara i knät. Folk var ovanligt sociala igår kväll. Innan jag sov pratade jag med Isak i telefon, trevligt :)

Idag klev jag upp tidigt och var i stallet klockan 7 eftersom jag hade stalltjänst. Det gick bara bra! Pappa kom och hämtade mig och sen blev det jullunch med släkten. Gröt och skinkmacka! Fick lite flera julklappar :) Nu har jag varit och tagit in hästarna och kollat på Kalle hos pappa. Vad tittade ni på Anna Anka eller Kalle anka? Nu är det bästaste, kan du vissla Johanna? på tvn. Jag bara älskar det! Snart blir det julmat och julklappsöppning.

God jul-smsen har ramlat in. Så här mycket god jul-sms har jag nog aldrig fått! Haha :) Tack för alla fina julklappar. Imorgon ska jag äntligen sätta igång mina hästar igen!

Imorgon blir det party! GOD JUL / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0