Godis, 110 kr!

Publicerat: 2009-12-19 Kl: 20:35:08 | I kategori:


Nu sitter jag i soffan i vardagsrummet med världens bästaste. Vi har köpt godis för 110 kronor, läsk och chips! Ikväll blir det mys med film och sen får vi se var kvällen tar oss. Skulle tro att lite alkohol kommer att bli inblandat. Naajs. För övrigt var kvällen igår jättetrevlig.

Tog en sov/lov/helgmorgon idag, åt frunch sen stack jag till stallet. Red Loocello och Hamilton. Markarbete med båda två, vi trimmade på rätt bra. Vi får se om de orkar hoppa imorgon ;) Sen tog jag hand om mina pojkar. Borstade och sen fick de springa av sig lite i ridhuset. Gulligaste!

Jag hade tänkt sola idag, men det lät inte ödet mig göra, så att säga. Blev en ofrivillig promenad i minusgraderna och snön. Och jaa.. Nu tänker jag inte skriva mera.

/ SJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0