Har man tråkigt så har man..

Publicerat: 2009-12-22 Kl: 12:52:37 | I kategori:


Namn: Sandra Alice Elisabeth Jacobsson
Ålder: 17 (43 dagar kvar till 18 år!)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina finaste hästar.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en gris.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt frukost.
Det sista du sa högt: Men gå ut då!
Det senaste någon sa till dig: Hejdå, vi hörs!
Vad har du druckit idag: Vatten.
Vad var det senaste du åt: Frulle!
Vad var det senaste du köpte: Julklapp till pappa.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå.
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt.
Godaste glassmaken: Öhh, choklad? haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland.
Sover du tungt: haha japp!
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: Jovars.
Favoritklädsel: Leggings och någon tight topp, typ. Hatar jeans.
Vad ser du om du tittar till höger: Katten.
Vad gör dig glad just nu: Att jag vet att jag har planer idag (hatar att vara uttråkad)
Vad ska du göra härnäst: Gå en promenad.

Höger eller vänsterhänt: Både och.
Humör just nu: Sjuk. Men glad.
Hur många kuddar sover du med: 7
Morgon eller nattmänniska: Helt klart en nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: Vänner och mina hästar.
Är du kittlig: Usch ja.
Snarkar du: Nepp! :)
Stjärntecken: Vattumannen.
Stökigt eller välstädat: Välstädat.

•                 •                   •

Igår fick jag lite sällskap ändå, så dagen slutade ju lite lika tråkigt som jag trodde. Men han var ingen bra tittapåtvkompis, vi kom aldrig överrens om vad vi skulle titta på, haha!

I vanlig ordning såhär kring jul blir jag sjuk. ALLTID. Jag hatar det, finns inget värre än att vara sjuk. Jag hoppas att det går över fort, jag tänker minsann vara frisk på fredag och allra helst till nyårsafton. Och nu ska jag ta tag i livet och gå en promenad. Jag ska gå ner och sola, fast jag har ingen lust. Senare ska jag till stallet och ikväll är det hoppträningar som man kan titta på också. Sen borde jag nog börja slå in julklapparna.

/ S a e J
Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm.

Var gärna med och tävla om en ridhjälm på min blogg!

Läs mer om hur du tävlar på:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2009/december/tavling-vinn-en-ridhjalm.html

2009-12-22 @ 13:08:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0