he ate my heart

Publicerat: 2009-12-25 Kl: 19:09:10 | I kategori:


Igår blev jag kvar hos pappa ute i skogarna i Tobo. Riktigt trevligt. Fick med mig en skiva hem med en massa bilder på hästarna som pappa knäppt. :) Här följer ett smakprov.


Gulligaste Prince i Umeå, april 09  :)


Pirro i Umeå, april 09 :)


Prince, som nyss varit duktig och hoppat felfritt i Umeå!


Lastar in alla hästarna i lastbilen, sen 9 timmars resa ner till Tierp igen.


My boys på en tävling i somras!


Mirantos på en tävling i Stockholm i somras.


Självklart fick han pris i Stockholm också ;)


Prince i Gävle, augusti 09


: )

Idag tog jag premiärturen på hästarna efter nästan tre veckors vila. Jag höll mig inom fyra väggar, jag hade ingen lust att ramla av nämligen, haha. Båda två skötte sig bra och kändes riktigt bra. De fick bara jogga lite grann i ridhuset, red kanske bara 20 min. Ett komma igång pass! Som jag har längtat. Nu är jag taggad på att komma igång och tävla igen!

Just nu håller jag på att fixa till mig, tog en lite paus. Snart börjar det ramla in människor här och så ska det förfestas innan vi drar vidare till ett party. Imorgon kanske man åker in till stan på mellandagsrean. Vi får väl se. Just den här datumet och morgondagens datum minns jag otroligt väl vad jag gjorde förra året. Idag kan jag bara skratta åt det.

Ses i dimman! / Sandra
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fina hästar! :)

2010-01-02 @ 19:49:21
URL: http://calleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0