Mos, en skrutt och nått magiskt!

Publicerat: 2009-12-09 Kl: 20:46:12 | I kategori:


Motivationen på skolan har verkligen dalat. Tur att vi slutar nästa vecka! Ska bli skönt att slippa Gävle ett tag, även om lovet är megakort är det ju bättre än ingenting. Och skoldagen idag var nästintill värdelös. Jag har däremot fått roande sms idag av en viss människa som jag har fått skrattat åt. Tummen upp på det!

Efter skolan stack jag direkt till stallet. Fixade med mina hästar, som inte har fattat att dem har vila än. Sen blev det lite dötid på kontoret med Ullis. Efter det åkte jag hem och åt nått äckligt. Så jag åt mig mätt på godis istället vilket resulterade i att jag mådde illa istället. När mamma kom hem låg jag mest på golvet och lekte med katterna? haha! Och satt under köksbordet med kaninen och matade honom med knäckebröd. Är man uttråkad så är man.

Vid klockan 19 åkte jag upp till stallet igen, träffade på Nicole och pratade skit med henne. Sen blev det filmtittande på julshowen som Petter hade filmat. Jättekul att se med tanke på att man aldrig ser nått själv när man är med. Mirantos var så himla fin i sitt glitter och ljus!

Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och titta på tv tills jag somnar. Så får vi se om jag har lust att kliva upp imorgon, skulle nog helst av allt dra täcket över huvudet och sova tills det blir vår.

/ S a n d r a
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0