Nyårsklänning, check!

Publicerat: 2009-12-26 Kl: 22:42:49 | I kategori:


Kvällen igår var riktigt trevlig och som vanligt var min kamera fylld med en massa smickrande bilder idag. Varför ser man alltid så slemmig ut på fyllebilder? Hahah! Det blev mycket av det goda och Nicole och jag somnade inte hemma hos mig förrän vid klockan fem på morgonen. Det är så det ska vara! Här följer en mindre bildbomb från gårdagen.









Idag klev vi upp skapligt och sen blev det Uppsala med bästaste brudarna, mellandagsrea! Jag hittade nyårsklänningen också. Så nu var det avklarat också. Nyår kommer bli awesome! Hoppas jag iaf. Man har alltid höga förhoppningar, och sen blir det aldrig så bra som man hoppas. Anyway. När jag kom hem blev det stallet. Red båda hästarna i ridhuset, de kändes riktigt bra. Imorgon tänkte jag rida ut lite lugnt. De känns att de bara har mått bra av att få vila lite.

Nu blir det film med F :) och imorgon ska jag sova så länge det bara går. / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0